K zákazke, v ktorej Hayek Consulting, s. r. o. podpísala v roku 2008 zmluvu s Ministerstvom financií za cca 36 miliónov Sk bez DPH, sa rozmnožilo zopár legiend, ktoré sú buď priamo nepravdivé, alebo zavádzajúce.
Aliancia Fair-play pociťuje potrebu korigovať niektoré informácie firmy Hayek Consulting, s. r. o., ktoré spoločnosť uviedla vo svojom vyjadrení k obstarávaniam, ktoré zabezpečovala v rokoch 2008 a 2009.
Iveta Radičová zostáva najotvorenejšou prezidentskou kandidátkou pre voličov v otázke majetku, aj v otázke financovania kampane. Výrazne sa zlepšil rating Zuzany Martinákovej, ktorá úplne otvorila dvere v oblasti majetku. Najmenej transparentným kandidátom sa stal úradujúci prezident Ivan Gašparovič. Uviedla to dnes Aliancia Fair-play po aktualizácii ratingu otvorenosti.
Aliancia Fair-play sa domnieva, že zákony na Slovensku zvýhodňujú v kampani pred prezidentskými voľbami takého kandidáta, ktorý je práve vo funkcii prezidenta. Ich vágnosť fakticky umožňuje, aby úradujúcemu prezidentovi platili propagáciu v predvolebnom čase daňoví poplatníci, uviedla Aliancia Fair-play.
K zákazke, v ktorej Hayek Consulting, s. r. o. podpísala v roku 2008 zmluvu s Ministerstvom financií za cca 36 miliónov Sk bez DPH, sa rozmnožilo zopár legiend, ktoré sú buď priamo nepravdivé, alebo zavádzajúce.
Aliancia Fair-play pociťuje potrebu korigovať niektoré informácie firmy Hayek Consulting, s. r. o., ktoré spoločnosť uviedla vo svojom vyjadrení k obstarávaniam, ktoré zabezpečovala v rokoch 2008 a 2009.
Iveta Radičová zostáva najotvorenejšou prezidentskou kandidátkou pre voličov v otázke majetku, aj v otázke financovania kampane. Výrazne sa zlepšil rating Zuzany Martinákovej, ktorá úplne otvorila dvere v oblasti majetku. Najmenej transparentným kandidátom sa stal úradujúci prezident Ivan Gašparovič. Uviedla to dnes Aliancia Fair-play po aktualizácii ratingu otvorenosti.
Aliancia Fair-play sa domnieva, že zákony na Slovensku zvýhodňujú v kampani pred prezidentskými voľbami takého kandidáta, ktorý je práve vo funkcii prezidenta. Ich vágnosť fakticky umožňuje, aby úradujúcemu prezidentovi platili propagáciu v predvolebnom čase daňoví poplatníci, uviedla Aliancia Fair-play.
"Budeme monitorovať to, či kandidáti prisľúbili verejnosti otvoriť sa vo veciach financovania svojej kampane a transparentnosti svojho majetku, svojich osobných komerčných záujmov a rôznych väzieb alebo záväzkov," objasnila dnes šéfka aliancie Zuzana Wienk.
Parlamentné strany minuli od 1. marca do 30. júna 2006 na predvolebnú kampaň okolo 130 miliónov korún. Monitoring výdavkov robila agentúra TNS v spolupráci s Alianciou fair-play a Klubom reklamných agentúr Slovenska.