5. marca sa nám vôbec nebude voliť ľahko. Ale pôjdeme, lebo tu chceme žiť. Voľbou zároveň odkazujeme, že rozdaním kariet pre nás nič nekončí.
K zákazke, v ktorej Hayek Consulting, s. r. o. podpísala v roku 2008 zmluvu s Ministerstvom financií za cca 36 miliónov Sk bez DPH, sa rozmnožilo zopár legiend, ktoré sú buď priamo nepravdivé, alebo zavádzajúce.
Aliancia Fair-play pociťuje potrebu korigovať niektoré informácie firmy Hayek Consulting, s. r. o., ktoré spoločnosť uviedla vo svojom vyjadrení k obstarávaniam, ktoré zabezpečovala v rokoch 2008 a 2009.
Iveta Radičová zostáva najotvorenejšou prezidentskou kandidátkou pre voličov v otázke majetku, aj v otázke financovania kampane. Výrazne sa zlepšil rating Zuzany Martinákovej, ktorá úplne otvorila dvere v oblasti majetku. Najmenej transparentným kandidátom sa stal úradujúci prezident Ivan Gašparovič. Uviedla to dnes Aliancia Fair-play po aktualizácii ratingu otvorenosti.
5. marca sa nám vôbec nebude voliť ľahko. Ale pôjdeme, lebo tu chceme žiť. Voľbou zároveň odkazujeme, že rozdaním kariet pre nás nič nekončí.
K zákazke, v ktorej Hayek Consulting, s. r. o. podpísala v roku 2008 zmluvu s Ministerstvom financií za cca 36 miliónov Sk bez DPH, sa rozmnožilo zopár legiend, ktoré sú buď priamo nepravdivé, alebo zavádzajúce.
Aliancia Fair-play pociťuje potrebu korigovať niektoré informácie firmy Hayek Consulting, s. r. o., ktoré spoločnosť uviedla vo svojom vyjadrení k obstarávaniam, ktoré zabezpečovala v rokoch 2008 a 2009.
Iveta Radičová zostáva najotvorenejšou prezidentskou kandidátkou pre voličov v otázke majetku, aj v otázke financovania kampane. Výrazne sa zlepšil rating Zuzany Martinákovej, ktorá úplne otvorila dvere v oblasti majetku. Najmenej transparentným kandidátom sa stal úradujúci prezident Ivan Gašparovič. Uviedla to dnes Aliancia Fair-play po aktualizácii ratingu otvorenosti.
Aliancia Fair-play sa domnieva, že zákony na Slovensku zvýhodňujú v kampani pred prezidentskými voľbami takého kandidáta, ktorý je práve vo funkcii prezidenta. Ich vágnosť fakticky umožňuje, aby úradujúcemu prezidentovi platili propagáciu v predvolebnom čase daňoví poplatníci, uviedla Aliancia Fair-play.
"Budeme monitorovať to, či kandidáti prisľúbili verejnosti otvoriť sa vo veciach financovania svojej kampane a transparentnosti svojho majetku, svojich osobných komerčných záujmov a rôznych väzieb alebo záväzkov," objasnila dnes šéfka aliancie Zuzana Wienk.